Fulls de reclamació


Captura de pantalla 2014-02-25 a la(s) 13.41.43

 

Totes les persones físiques i jurídiques que a Catalunya comercialitzin béns o prestin serveis ja sigui directament o bé com a intermediaris ha de disposar de fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia per facilitar que els consumidors i usuaris que ho sol·licitin, puguin formular per escrit la seva reclamació en el mateix establiment i així deixar constància d’aquest fet i també possibilitar l’acord o solució al conflicte

Des del passat 20 de setembre de 2013, la Generalitat de Catalunya obliga a tenir fulls de queixa, reclamació i denúncia a disposició dels consumidors. Així ho estipula el Decret, pel qual es regulen aquests tipus de documents.

En aquest sentit, tot i que l’article 55.8 de la Llei del dret a l’habitatge preveu que els agents immobiliaris col·legiats no han de disposar de fulls de reclamació oficials ni fixar cap cartell que n’informi, des de els serveis jurídics d’API Catalunya es recomana, de tota manera, disposar dels fulls de reclamació i penjar el cartell informatiu en lloc visible.

 

Model oficial Full